niedziela, 7 lipca 2013

Długo zbierałam się, aby przygotować recenzje dotyczącą kremu BB firmy Garnier. Kupiłam go jakiś czas temu i namiętnie testuje każdego dnia :)

CENA - ok. 20 PLN



Krem można wybrać w dwóch odcieniach - jasny i ciemniejszy. Ja mam wersję jaśniejszą.

Należy zacząć jednak od tego, że na co dzień nie stosuję podkładów, zazwyczaj był to tylko krem delikatny make - up i GO :) ( uprzedzając pytania NIE nie mam ... naście lat ale uważam, że jeżeli nie ma takiej potrzeby nie ma co obciążać skóry a później ubolewać nad jej opłakanym stanem ) Postanowiłam jednak wypróbować BB krem od Garnier ( moim faworytem do zakupu był krem BB Vichy - dostałam w aptece próbkę i zapowiadał się bardzo ciekawie dodatkowo zawiera delikatne drobinki odbijające światło i to jest ten efekt wow :) jednak cena 105 PLN skutecznie mnie odstraszyła )

Krem jest połączeniem kremu nawilżającego i delikatnego podkładu. Świetnie się rozprowadza, fajnie pachnie i nie obciąża skóry. Dla mnie kolor ( jasny ) jest ok, ale czytałam recenzje gdzie dziewczyny narzekały na dostępne kolory.



W moim przypadku produkt sprawdza się doskonale. Nie zatyka porów, doskonale się rozprowadza, nie pozostawia efektu maski. Cera jest po nim rozświetlona, dodatkowo krem maskuje drobne niedoskonałości. Jak dla mnie strzał w dziesiątkę !

Przejrzałam jednak wiele recenzji tego kremu i uwagi były następujące:

1) Zbyt intensywny zapach - wiadomo, co kto lubi gdyż jak dla mnie zapach jest ok. Nie jest przesadny ale ja lubię jak kosmetyk jakiś zapach jednak ma :)

2) Twarz się po nim klei - to fakt, taka jego uroda ale moim zdaniem to przez lekko tłustą konsystencję kremu i właściwości nawilżające. Moja cera jest mega sucha i podkładu nie używam również z tego powodu - na przesuszonej twarzy kiepsko prezentują się wiórki podkładu :) Po BB nie widać tego problemu.

3) Azjatycki BB jest lepszy - nigdy nie mialam azjatyckiej wersji BB więc ciężko mi to ocenić

4) Wysoka cena - hmm uważam, że 20 PLN jak na produkt który łączy podkład i krem nie jest to wygórowana cena

5) Słaby wybór kolorów - tak jak już pisałam ja wybrałam kolor jasny i dla mnie jest idealny

6) Nie jest wystarczająco kryjący - pamiętajmy, że jest to mix kremu i delikatnego podkładu. Jego zadaniem jest wyrównanie koloru cery a nie pokrycie wyraźnych niedoskonałości. Nie wybrałabym tego produktu gdybym miała duże problemy z trądzikiem, a jedynie dobrego dermatologa i leczenie :)

A wy jakich podkładów używacie ? Miałyście już do czynienia z kremami BB innych marek ?


OCENA 4/5


źródło zdjęć : www.avanti24.pl

7 komentarzy:

  1. Ja aktualnie niestety nie mogę używać ŻADNYCH kosmetyków :( Strasznie wszystko uczula moje oczy, nawet podkład, którego na oczy nie nakładam... Jak już muszę nałożyć podkład, to mam aktualnie Maybelline New York - Affinitone Mineral. Ponoć mineralne podkłady są dużo efektywniejsze dla dziewczyn z cerą problemową (moją). Chociaż też pachnie i myślę, że to drażni moje oczy najbardziej, ja musiałabym mieć chyba podkład bezzapachowy. Wynalazłam jeden za ponad 100zł, więc to trochę dużo, żeby ryzykować czy ten akurat będzie dobry. Może moja alergia kiedyś ustąpi :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. probowalas moze kosmetykow marki aa ? moja mama jest uczulona na wszystko ! i kiedys na sile kupilam jej kilka produktow tej marki i jak sama twierdzi nic ja nie piecze i nie placze jak po cebuli. kosmetyki sa tanie wiec moze warto sprawdzic. sa przeznaczone dla alergikow i nie zawieraja konserwantow

      Usuń
  2. o to muszę sprawdzić, nie próbowałam. dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam mamie płyn micelarny AA ( ten który opisałam na blogu jako lepszy oczywiście :) i jest bardzo zadowolona. Dodatkowo używała też różne kremy i podkłady tej marki. Kiedyś tylko Vichy i Vichy ale też uczulały i płakała po nich jak bóbr. Najpierw podkład, następnie pół godziny łzawiących oczy i dopiero make up :) ale teraz mówi że juz nie ma tego problemu. Siostra - 16-latka też stosuje i jej młodej buzi też nie podrażnia ani nie wysusza.

      Usuń
  3. Witamy :))
    Z BB Kremem z Garniera miałyśmy do czynienia, i zdecydowanie nie polecamy, jest bardzo niepraktyczny i zatyka poru.Twarz zaczyna się świecić po niespełna godzinie od nałożenia.
    Jeśli znajdziesz chwileczkę to zapraszamy na naszego bloga fappashion.blogspot.com na którym zamieszczamy nasze nowe pomysły, oraz refleksje na temat książek, filmów, jedzenia oraz kosmetyków.
    Pozdrawiamy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi there to evеrу , for the reasоn that I am tгulу keen of гeading
    thіs blog's post to be updateԁ daіly.
    ӏt includes goоd information.


    my web-ѕite gg ()

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi ! Thank you for your opinion :) Appreciate it. Unfortunately I cannot visit your web as there is no address :(

      Usuń