piątek, 18 października 2013

W październikowym glossybox otrzymałyśmy lakier do paznokci golden rose. postanowiłam go wypróbować :)

Tak jak się obawiałam - na paznokciach wygląda trochę tanio :( taakii sobie ten lakier. Pędzelek jest fajny ale lakier ma średnią konsystencję.







* zdjęcia wyszły średnie :( robione jeszcze przed finalnymi poprawkami ;)

W sumie na zdjęciach ten kolor wygląda nawet nieźle, ale na żywo nie wygląda aż tak dobrze.


CENA - 6,90
CZY KUPIE GO PONOWNIE ?? - nie wiem



6 komentarzy:

  1. Golden Rose ma naprawdę fajne lakiery do paznokci i szeroką gamę kolorów do wyboru. Polecam zajrzeć na ich stronę internetową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio u dziewczyn na blogach widziałam nową kolekcję, całkiem niezłe niektóre kolory :) pewnie niebawem się na coś skusze

      Usuń
  2. Lubie ogólnie lakiery z gr, ale ten konkretny który był też w moim gloss trzyma mi się na paznokciach dosłownie pół dnia. :c

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie strasznie słabo się trzyma na paznokciach. Dosłownie po połowie dnia wygląda jakbym nie wiem co z nim robiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie trzyma się nawet nieźle :) a stosujesz bazę pod lakier czy od razu nakładasz pierwszą warstwę ?

      Usuń