poniedziałek, 14 października 2013

Kontynuując tematykę kąpielową :) postanowiłam pokazać Wam kolejne produkty do mycia ciała których używam lub używałam.

Dzisiaj padło na Johnson's baby łagodny płyn do mycia ciała i włosów. Od razu powiem, że nigdy nie stosowałam go do mycia włosów - jego przeznaczeniem w moim przypadku było tylko mycie ciala.


Kupiłam go głównie z dwóch powodów : jako, że jest to produkt dla dzieci stwierdziłam, że powinien być bardzo delikatny, moja skóra jest niestety bardzo sucha więc sądziłam, że uda mi się ją tym produktem dodatkowo pielęgnować.



Jaka jest moja opinia ?? - produkt jest przede wszystkim bardzo mało wydajny. Konsystencja w butelce przypomina olejek ale w rzeczywistości jest to taki mocno rozwodniony olejek, który bardzo szybko się kończy :( produkt nie pieni się więc mam wrażenie, że moja skóra jest niedomyta. Należy jednak pamiętać iż jest to delikatny produkt dla małych dzieci więc stąd pewnie brak silniejszych środków myjących.

Czy kupie go ponownie ?? - dla siebie NIE, dla dziecka pewnie TAK

CENA: ok 15-20 PLN

Muszę dalej szukać mojego ideału :( Czy ktoś ze suchą skórą może coś polecić ?

0 komentarze:

Prześlij komentarz