poniedziałek, 14 października 2013

Będzie to na razie ostatni post z serii myjących produktów do ciała. Skuszona katalogiem avon zamówiłam ten żel, miał pięknie pachnieć i w ogóle być super. Zacznę od tego, że produkty avon nie są dla mnie. Nie lubię tej marki, nie lubię ich kosmetyków a każdy kolejny produkt mnie o tym coraz bardziej przekonuje. Kiedyś sto lat temu byłam nawet konsultantką tej marki ale to stare dzieje :)


Żel miał pięknie pachnieć malinami i hibiskusem, jednak nie przesadzałabym z tym suuuuper zapachem. Jak dla mnie jest sztuczny. Jak zwykle dałam się nabrać na ich katalogi.. zawsze jak dostaje zamówione produkty tej marki mówię - SERIO znowu się nabrałaś na te buble :/ ..

No właśnie serio.. nabrałam się... Zamówiłam też siostrze jakąś mgiełkę ale dla mnie śmierdzi alkoholem i kompletnie nie nadaje się do odświeżenia.


CENA - ok 8 PLN

Czy kupie go ponownie ?? - mam nadzieję, że już nic mnie nie podkusi :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz