wtorek, 11 czerwca 2013

Moje najnowsze odkrycie !



* nie mogę odwrócić tego zdjęcia żadnym sposobem :( 

OPIS Z OPAKOWANIA

Peeling złuszczający do stóp - zawiera pumeks ze skały wulkanicznej złuszczający zrogowaciały naskórek oraz olejek bawełniany, ciekłą parafinę i alantolinę, które chronią, wygładzają i nawilżają naskórek.

Zmiękczająca maska serum - na zrogowaciały naskórek stóp. Zawiera roślinno - witaminowy kompleks z arniką górską zmiękczający zrogowacenia oraz ciekłą parafinę i alantolinę przyspieszające naprawę pęknięć naskórka i nawilżające.

OPAKOWANIE ZAWIERA:

6 ml - peeling
6 ml - maska

CENA : 2-3 PLN np. w TESCO



1) Zgodnosc z opisem - producent obiecuje zabieg zmiękczający. Uczucie SPA.

2) Użyteczność / Działanie - po samym peelingu stopy są baardzo miękkie. Delikatny "piasek" dobrze usuwa zrogowaciały naskórek pozostawiając skórę niezwykle delikatną. Peeling jest drobniutki ale daje popalić ! :) Łatwo się go zmywa. Poprawę stanu stóp widać już po pierwszym zastosowaniu. Maska ma bardzo fajną lekką konsystencję i wystarcza jej aby na obie stopy nałożyć porządną warstwę. Po zakończonej kuracji niesamowite uczucie orzeźwienia. Maska po paru minutach wchłania się w skórę pozostawiając skórę bardzo miękką. Pozostaje jednak warstwa jakby "oliwki" stopy są więc przez jakiś czas tłuste. Ja po takim zabiegu całą podłogę mam później " w stopkach" ale jest to tego warte ! :)

3) Zapach - na początku pomyślałam, że peeling i maska mają na prawdę super zapach, jednak po chwili stwierdziłam, że kojarzy mi się z pastą do zębów ( słodką dla dzieci ) nie zmienia to jednak faktu, że zapach jest przyjemny i dłuuugo się utrzymuje :) 4/5

4) Ogólna ocena ( kupie / być może kupie ponownie / nie kupie ) - peeling sprzedawany jest w takiej wersji jak na zdjęciu ( saszetka ) nie jest to tester. Jest to już moje 4-5 opakowanie i na pewno zostanie ze mną na dłużej. Uważam, że tego typu peeling nie nadaje się jednak dla osób których stan stóp jest zły. Peeling przeznaczony jest do " codziennej pielęgnacji"  i nie zapewni takiego efektu jak profesjonalnie wykonany peedicure w salonie kosmetycznym

A co wy myślicie o tym produkcie ? Stosowałyście kiedyś peeling / maskę perfecta ?




* wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa i na ich dalszą publikację wymagana jest moja zgoda.

5 komentarzy:

  1. mialam kiedys i dla mnie produkt trafiony. pachnie jak guma do zucia :-) z tymi stopkami na podlodze to prawda ale fajnie odswieza

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kiedyś miałam :)

    http://the-best-version-of-you1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak stosowałam ten peeling i maskę. :)
    Uważam, ze jest ŚWIETNA! :) Co prawda ja dość często wykonuję różnego rodzaju peelingi stóp i staram się dbać o nie jak najlepiej zwłaszcza w okresie letnim, więc nie jestem w stanie stwierdzić, czy pomogłoby to na baardzo mocno zniszczone/suche pięty. ;c :):)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na mocno zniszczone pięty / stopy wybrałabym raczej coś innego ( bardziej specjalistycznego ) lub nawet wizytę w salonie, ale jak na takie domowe zabiegi - spisuje się idealnie :)

      Usuń
  4. Próbowałam - baaardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń