piątek, 15 listopada 2013

Wczoraj dotarł do mnie nowiutki październikowy glossybox ! :) dzisiaj dzielę się jego fantastyczną zawartością.

Zacznę od tego, że pudełko jest cudowne ! Jak tylko je otworzyłam uśmiech nie znikał z mojej twarzy.
Tytułem przewodnim jest jesienna harmonia. Zapraszam do oglądania






A oto co znalazło się w środku:


1) Błyszczyk BALANCE ME

W pudełku znalazł się pełny produkt którego cena to 60 zł / 10 ml. Błyszczyk wydaje się ciemny jednak po nałożeniu na usta ma bardzo delikatny kolor. Przyjemnie się go aplikuje, nie klei się. Zapach wydaje się jednak dziwny, coś jak pasta do zębów.


 
2) Cień do powiek EMITE MAKE UP

Otrzymałyśmy pełny produkt - cena ok. 80 zł / 3,5 g . Jestem po pierwszych testach tego produktu. Cień jest bardzo dobrze napigmentowany, fajnie się rozprowadza , jest bardzo miękki. Kolor fantastyczny, delikatny, idealny do pracy lub jako baza pod makijaż wieczorowy.

 
3) Produkty z Vichy Idealia rozświetlający krem wygładzający mini produkt 15 ml, Idealia life serum 3ml. Mimo tego, że to tylko próbeczki to chyba ten produkt ucieszył mnie najbardziej bo bardzo chciałam wypróbować te produkty a ciężko dostać próbki w rozsądnej ilości w aptece.


 4) Schwarzkopf professional, odżywka regeneracyjna. Dostałyśmy również pełny produkt 72 zł /200 ml


5) Tołpa, rewitalizujące mleczko - olejek. pełny produkt 39,99 zł /270 ml
 Zapach przypomina mi peeling pat & rub z ostatniej edycji glossybox by Kasia Tusk. Jest bardzo świeży, delikatny.


6) PREZENT - Perfumy Katy Perry Killer Queen



Pudełko w całości prezentuje się tak :





Jak oceniacie listopadowe pudełko ? Dla mnie jest fantastyczne ! : ) To chyba przez te produkty Vichy, które tak bardzo chciałam wypróbować. Z niecierpliwością czekam na kolejne :)

4 komentarze:

  1. dostałam to samo pudełko co Ty i również jestem z jego zawartości mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem ta wersja pudełka jest super ! :) w sumie wszystkie były bardzo ciekawe, ale postarało się GB w tym miesiącu ! :)

      Usuń
  2. Ja także dostała tą wersję pudełka i podzielam pełne zachwytu zdanie :) Z niecierpliwością czekam na grudniowe pudełko..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również nie mogę się doczekać. Shiny wysłało pudełka tak szybko a my musimy czekać :( dobrze, że jestem w gronie tych które pudełko w ogóle dostaną ;)

      Usuń