poniedziałek, 11 listopada 2013

Od jakiegoś czasu mam totalnego świra na kosmetyki naturalne. Jak zobaczyłam w sklepie zestaw - szampon + odżywka z timotei pomyślałam WOW tego szukałam ( w dodatku w super cenie, zestaw kosztował 9,99 )

O odżywce timotei możecie przeczytać TU

Wiele z was pisało, że szampony naturalne nie domywają wam skóry głowy, że efekt świeżych włosów nie utrzymuje się zbyt długo itd... Niestety zaczynam się przychylać ku tej opinii :( od dłuższego czasu używałam po myciu włosów tej odżywki timotei z naturalnych składników jednak dzisiaj postanowiłam wykorzystać zalegajace w szafce szczątki innej ( też timotei bawełna i czereśnia ) no i efekt jest bez porównania ... nie wiem dlaczego leżała tak u mnie odłogiem ;) bo włosy są po niej cudowne, miękkie w dotyku, ładnie pachnące. Dobrze się rozczesują. Zaskakująco fajnie układają się podczas stylizacji.

Szczerze mówiąc aż sama jestem mega zaskoczona z efektów. Jak wielka różnica jest pomiędzy stosowaniem jednej a drugiej - a to dopiero pierwszy raz po dłuuugim czasie. Nie pamiętam dlaczego kiedyś ją odstawiłam ale pewnie był to efekt znudzenia :) Jedyny minus jak na razie to bardzo rzadka konsystencja.

Miałyście okazję ją stosować ??


1 komentarz:

  1. ja sie ostatnio bardzo zrazilam bo kosmetyki niby naturalne zrobily z moich wlosow siano :(

    OdpowiedzUsuń