niedziela, 3 listopada 2013

Oto tusz który całkowicie mnie zaskoczył !
Kupiłam go w super pharm w promocyjnej cenie 19 PLN bez większego zastanowienia. Nigdy nie miałam tuszu tej marki i bardziej byłam gotowa na katastrofę niż jakieś zaskoczenie.


Jest to tusz pogrubiający w kolorze NOIR - piękna głęboka czerń.


Tusz ze zdjęć już wylądował niestety w koszu więc nie sugerujcie się zdjęciami i jego konsystencją, gdyż były wykonane przed samym wyrzuceniem ;)


Używałam go z wielką przyjemnością i ku wielkiemu zaskoczeniu był to jeden z lepszych tuszy jakie miałam ( a miałam już wiele ) szczoteczka fajnie rozdzielała, pogrubiała i wydłużała rzęsy. Nie sklejał rzęs, ale dawał fajny wyrazisty efekt. Rzęsy były dobrze pogrubione, bardzo ładnie podkreślał oczy i cały makijaż.

Bardzo długo utrzymuje się na rzęsach, nie kruszy się.

Jedyny minus to pod koniec swoich dni bardzo osiadał na końcu zakrętki ( co widać na zdjęciach ) te kawałki potrafiły opadać na podłogę a jak się w takie okruszki wejdzie to mozaika na podłodze murowana :(



CENA - standardowo kosztuje ok. 40 - 45 PLN, mi udało się go dostać za jedyne 19 :) co moim zdaniem jest ceną wyjątkową ;)

CZY KUPIĘ TEN PRODUKT PONOWNIE - TAK, używam obecnie innego tuszu ( Loreal ) ale w porównaniu do tego jest bez szału ;( ale o tym innym razem

0 komentarze:

Prześlij komentarz