poniedziałek, 21 października 2013

Jakiś czas temu dostałam ten szampon do testowania. Nie jest to moim zdaniem taki zwykły szampon do codziennego stosowania a raczej zastępca np. nizoralu.


To co mnie zaskoczyło to to, że szampon ładnie pachnie. Takie apteczne szampony jakoś nie najlepiej mi się kojarzą. Dałam go do wypróbowania osobie, która zmaga się z łupieżem i opinia była taka, że działa :) Pozwala uwolnić się od łupieżu. Ja nie stosowałabym go codziennie z dwóch powodów 1) cena, 2) działanie - jeżeli jest to szampon przeciwgrzybiczy / łupieżowy uważam, że lepiej używać go raz na jakiś czas aby nie przyzwyczajać skóry głowy do tego specyfiku.

Niestety nie słyszałam, aby były dostępne mniejsze opakowania :( To jest 200 ml, ale przydałyby się takie jednorazowe saszetki za kilka zł. takie jak sprzedaje nizoral, aby pomogło a nie rujnowało kieszeni :)




Jak mówi producent:

Szampon Oliprox stosuj w profilaktyce lub jeśli cierpisz na:

  • łupież, niezależnie od rodzaju włosów,
  • łojotokowe zapalenie skóry,
  • łupież pstry,
  • grzybicę.

Szampon Oliprox wspomaga także w:

  • łagodzeniu świądu, 
  • regulacji wydzielania sebum, 
  • łuszczycy owłosionej skóry głowy.
  • Szampon Oliprox działa:
  • przeciwgrzybiczo,  
  • przeciwzapalnie,  
  • przeciwbakteryjnie, 
  • nawilżająco, 
  • pielęgnująco.

CENA - ok 45 PLN w aptece

0 komentarze:

Prześlij komentarz