wtorek, 18 marca 2014

Niedawno w moje ręce wpadła odżywka - nowość od Loreal. Od jakiegoś czasu mam swój stały zestaw paznokciowy więc byłam ciekawa jak się sprawdzi tym bardziej, że ostatnio jakoś ich stan się pogorszył.


Zacznijmy może od tego co jest dla mnie bardzo ważne - sposób nakładania. Porównując go do Eveline to rewelacja, pędzelek jest gęsty, plastyczny, doskonale przycięty. Fantastycznie się nim maluje, sam lakier nie pozostawia smug. Bardzo łatwo nim malować obie dłonie :)



Często stosuje ją bez kolorowego lakieru, tylko sama odżywka, bo daje bardzo ładny, mleczny kolor. Schnie bardzo szybko, maluję jedną warstwę i zanim skończę wszystkie paznokcie, mogę już spokojnie zaczynać drugą.


Podsumowując sama odżywka nie jest zła, ale w sumie mnie jakoś wyjątkowo nie zachwyciła, abym sięgała po następną butelkę. Wole Eveline tańsza i ponad 2 razy większa pojemność.

To co działa na jej zdecydowany plus - wzmacnia paznokcie ( przynajmniej w momencie jak są nią bezpośrednio pokryte ) i bardzo ładnie nabłyszcza płytkę. Eveline nie daje aż tak ładnego efektu wizualnego.

CENA: 25 zł / 5 ml
Czy kupię ten produkt ponownie ? - raczej nie, pozostanę przy Eveline

3 komentarze:

  1. również używam eveline :))

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nie zachwyciłam się tą odżywką - jedynie pędzelek uważam za naprawdę świetny... Eveline natomiast faktycznie odżywia paznokcie, wzmacnia płytkę... po przetestowaniu L'Oreal z Glossybox wróciłam do Eveline!
    dobra recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) Eveline jest niepobita :)

      Usuń