sobota, 21 grudnia 2013

Przed chwilą dotarł do mnie w końcu długo wyczekiwany glossybox ! :)

Opinie o jego zawartości były skrajnie podzielone, większość dziewczyn widząc po komentarzach jest zawiedziona ale kurcze ;) mnie chyba łatwo zadowolić bo mnie wszystko cieszy i ja jestem zadowolona :) nie wiem czy to ta magia świąt czy o co chodzi :P

 piękna ta kartka z opisanymi produktami :)


 
poza produktami z pudełka jest jeszcze próbka olejku nuxe  ( fantastycznie :) ) zniżka do zalando przy zakupach za 200 PLN kartka świąteczna, zniżka do yves rocher i bath and body

moja wersja pudełka :



1) Lakier do paznokci NAILS INC. w kolorze Victoria PEŁNY PRODUKT - 55 PLN

mój bez problemu udało się odkręcić i jak widać dotarł cały :) kolor jest ciekawy, nie mam jeszcze takiego w swojej kolekcji. Dziewczyny narzekały, że kiepsko kryje i źle się nim maluje - zobaczymy :)

2) NUXE suchy olejek ze złotymi drobinkami 99 PLN / 50 ml - w GB jest 10 ml



ja już go kocham za zapach :) coś mi się wydaje, że moja przygoda z tymi olejkami właśnie się rozpoczyna i potrwa znacznie dłużej.

3) Żel pod prysznic YVES ROCHER złota wanilia 16,90 PLN / 400 ml - w BG jest 50 ml


tak sobie ... nie bardzo lubię wanilie, to nie moje zapachy. Jak dla mnie za mdły ale zobaczymy :)

4) SIQUENS krem do cery tłustej prevention 52 PLN / 50 ml - w BG jest pełny produkt



moja skóra jest sucha, ewentualnie mieszana.. więc średnio mi się przyda krem do skóry tłustej :( spróbuje i najwyżej komuś oddam ;) 

5) OROFLUIDO beauty elixir 49,99 PLN / 25 ml - w BG jest 5 ml


PRODUKTY DLA KLIENTEK VIP:

6) ORIENTANA maska pod oczy z jedwabiu 10 PLN - w BG pełny produkt


7) CHLOE See by Chloe 1.2 ml



produkty VIP - bez komentarza... spodziewałam się czego DUUUŻOO lepszego a nie maski za 10 PLN i perfum które mogę dostać w perfumerii za darmo :( wielkie rozczarowanie NIE VIPY nic nie straciły ;)

 
i to by było tyle :) podsumowując .. produkty dla VIPów porażka, ale samo pudełko moim zdaniem ok, bez szału ale ogólnie z poszczególnych produktów jestem zadowolona. Zwłaszcza z NUXE :)

Wesołych Świąt :)

2 komentarze:

  1. Mam takie samo zdanie odnośnie tej edycji pudełka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się :) że tych w sumie zadowolonych jest więcej :)

      Usuń