wtorek, 24 grudnia 2013

Produkt znalazł się w ostatnim pudełku jako dodatek dla klientek VIP. Na temat samego prezentu już się nie wypowiadam ;) czas ocenić produkt.



Wewnątrz opakowania znajdziemy dwa płatki w kształcie litery C


* na twarz miałam dodatkowo nałożoną jeszcze jedną maseczkę więc na brwiach jest połączenie obu ;) ale sama maseczka prezentuje się jak powyżej. Dobrze przylega, jest dobrze nasączona - tak w sam raz, nie cieknie ;) Maseczka jest również na powiece ale nie widać jej.


Jak obiecuje producent:

Czereśnia japońska - działa nawilżająco, likwiduje cienie i przebarwienia.Jest niezwykle bogata w antocyjany - substancje o właściwościach odmładzających. Działają one osiemnastokrotnie skuteczniej niż witamina C i pięćdziesięciokrotnie mocniej niż witamina E. Zwiększają nawilżenie skóry o 69%.
Alantoina - nawilża, łagodzi, regeneruje.
Korzeń lukrecji - działa antyoksydacyjnie, kojąco i regeneracyjnie
Kolagen roślinny – nawilża, poprawia elastyczność, chroni
Kwas Hialuronowy –powstrzymuje proces starzenia

 Stosowanie: Opakowanie zawiera dwa jedwabne płatki (jedwab złączony z folią) . Wyjmij je delikatnie z opakowania. Równomiernie rozłóż wokół oka częścią jedwabną do skóry. Dociśnij. Zdejmij nieprzeźroczystą folię z wierzchniej części pozostawiając płatek jedwabny na 25-30 minut. Potem zdejmij. Stosuj 2-3 razy w tygodniu.


2-3 razy  w tygodniu to sporo :) biorąc pod uwagę, że jednorazowa maseczka kosztuje 10 PLN. Od czasu do czasu można ale żeby tak 3 razy w tygodniu ? hmmm :) już wolałabym raz w miesiącu pójść na jakiś lepszy zabieg w salonie kosmetycznym

zakładając, że w m-cu są 4 tygodnie a my stosujemy ją 3 razy w tygodniu to 120 PLN - no nie wiem ...

Podsumowując: dostałam, przetestowałam i stwierdzam, że może być ;) ALE oceniam tylko same opakowanie , zapach itp .. ni jak nie mogę odnieść się do tego czy działa bo nawet nie wiem ile musiałabym ich kupić aby to ocenić.

Poza tym producent mógłby zmienić opis - ja po rozpakowaniu przez chwilę zastanawiałam się hmm no to która to jest ta maska a która folia ;) jedno jest białe, drugie niebieskie.. ja zgłupiałam ale serce podpowiedziało mi że nieee to musi być to białe i się udało bo to to :P


CENA : 10 PLN
Czy kupię ten produkt ponownie ? - pewnie nie, tym bardziej, że pierwszy raz go widzę i nigdzie w sklepach nie widziałam

0 komentarze:

Prześlij komentarz