środa, 11 grudnia 2013

Która z nas ( posiadaczek wanny oczywiście ) nie kocha kąpieli z pianą ? Dla mnie to doskonały relaks po ciężkim dniu. Uwielbiam zanurzyć się w wannie wypełnionej ciepłą wodą i pianą aż po brzegi. ( PS wiem wiem.. to nie jest eko... ) zwłaszcza teraz gdy pogoda za oknem nie sprzyja :(

Podczas ostatnich marketowych zakupów natknęłam się na ten niezwykle uroczy płyn do kąpieli


To co mnie zaskoczyło to to, że bardzo dobrze się pieni. Nie trzeba wlewać go litrami żeby zobaczyć szczątki piany a już kilka kropel wystarczy aby cała wanna zamieniła się w puch :) W moim przypadku nie wysusza skóry, ale i tak zawsze po kąpieli używam balsamu. Nie dość, że pachnie jagodami to jeszcze ma "jagodowy" kolor :)

 Zapach jest obłędny ! Cała łazienka pachnie fantastycznie, takimi słodkimi jagodami. Jest to mój kąpielowy faworyt mam nadzieję na dłuższy czas :) Z tej samej serii jest jeszcze kilka innych zapachów - na pewno cytrynowy i o zapachu wafli.




CENA - ok . 10 PLN / 1l
Czy kupię go ponownie ? Zdecydowanie TAK
OCENA 5/5 !!!

0 komentarze:

Prześlij komentarz