poniedziałek, 9 grudnia 2013



Serum Idealia z Vichy jest ostatnio bardzo popularnym produktem. Wiele osób go testuje więc można znaleźć o nim pełno opinii. Ja przez dłuższy czas polowałam aby przetestować ten produkt. Ciężko w aptece o próbkę niestety :( dlatego bardzo ucieszyłam się jak zobaczyłam mini produkty Vichy w moim glossybox ! :) W międzyczasie udało mi się też zdobyć kilka próbek tego serum aby opinia była bardziej rzetelna. Stosowałam serum przez ok 3 tygodnie. Oczywiście znacznie więcej można powiedzieć po dłuższym stosowaniu i posiadaniu pełnego opakowania, ale osobiście uważam, że to właśnie te pierwsze dni / tygodnie stosowania decydują o " love it or leave it ! "

Producent obiecuje efekt jednolitej, wypoczętej skóry. Serum ma też poprawić jakość naszej skóry.

Trzeba przyznać, że opakowanie tego produktu jest piękne. Dobrze pomyślane, z klasą i gustem.
ALE no właśnie .. musi być jakieś ale :)

Ja się z tym serum nie pokochałam. Być może to przez wysokie nadzieje jakie w nim pokładałam... słyszałam, że jest cudowne i rewelacyjne a dla mnie wcale szału nie ma. Ok, złe nie jest to fakt. Pięknie pachnie, dobrze się rozsmarowuje, można stosować pod makijaż, nie waży się, zawiera delikatne drobinki rozświetlające... no wszystko ok tylko za 150 PLN ?! Moim zdaniem adekwatna cena to max 70 PLN. Znam lepsze kremy w tej cenie. Szczerze mówiąc to trochę mi smutno z tego powodu bo pokładałam w nim duże nadzieje. Liczyłam na efekt b.dobrego nawilżenia a i z tym jest tak sobie...






CENA: 149 PLN / 30 ml
Czy kupie ten produkt ponownie ? - NIE


2 komentarze:

  1. Mnie albo krem albo serum zapchało... Uzywałam serum3 dni (na tyle starczyło) równocześnie z kremem idealia. Nastąpił wysyp masakrycznych wulkanów. Nie wiem czy krem czy serum, na wszelki wypadek krem oddalam mamie. Jestem pewna, ze to ktorys z tych produktow, bo nic innego w pielegnacji ani w makijazu nie zmienialam od 3 miesiecy albo i wiecej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc mam wrażenie, że i u mnie sytuacja twarzy jest niepokojąca :(

      Usuń