piątek, 21 lutego 2014

Suche szampony Batiste mimo słabej dostępności biją w Polsce rekordy sprzedaży :) Każdy już chyba słyszał o tych szamponach. Z tego co mi wiadomo dostępne są w wybranych drogeriach Hebe i oczywiście sklepach internetowych.



Suchy szampon to fantastyczna alternatywa do odświeżenia fryzury, dostępne są również małe pojemności które zawsze możemy mieć przy sobie i wspierać się nimi w krytycznych sytuacjach :) Osoby które mają problem z przyklapniętymi, cienkimi  włosami znajdą w nim ratunek.. doskonale podnosi włosy sprawiając, że jest ich więcej ... duuuużo więcej. Poniżej kilka porad od producenta jak prawidłowo używać produktu, mnie zaskoczył w szczególności punkt od spryskiwaniu ciała - niby proste, ale nie wpadłam na to ;)
  • Batiste przedłuża żywotność farbowania włosów dzięki zmniejszeniu częstotliwości zwykłego mycia włosów, które stopniowo wypłukuje farbę)
  • Pozwala błyskawicznie wyeliminować nieprzyjemne zapachy z włosów, na przykład papierosowy smród
  • Można używać do stylizacji włosów (zwłaszcza wersje XXL)
  • Chłonie wilgoć – można używać do odświeżania całego ciała w upalne dni
 Dzisiejsza opinia dotyczy szamponu floral & flirty. Miałam już różne wersje Batiste, sam szampon nie ma co gadać jest rewelacyjny. Spełnia swoje zadanie w 100%, jestem blondynką więc "bielenie" włosów mi nie grozi :) jednak moja siostra ( brunetka ) wcale nie narzeka i również jest zachwycona. Dostępne są również wersje dla brunetek, ale my zawsze używałyśmy standardowych wersji. Sam szampon jest bardzo prosty w użyciu. Wystarczy spryskać włosy u nasady, wetrzeć produkt palcami w skórę głowy i wyczesać ewentualne resztki modelując fryzurę. Tym prostym sposobem w 5 min. mam odświeżone włosy :) Nie wiem jak działa na same włosy bo pewnie przy częstym stosowaniu może je wysuszać, jednak to o czym nie można zapominać - nic nie zastąpi tradycyjnego mycia ... więc nie ma co przesadzać z takimi produktami i raczej używać ich od czasu do czasu.

Tak jak wersję Tropical uwielbiam tak FLORAL & FLIRTY już więcej nie kupię :( To co poza działaniem oczywiście uwielbiam w Batiste to zapach.. a ten floral jest okropny :( Śmierdzi jak jakiś tani zapach do samochodu.. włosy nie pachną po nim tylko no nie wiem niby ten "zapach" się ulatnia, ale są jakieś dziwne... gdzieś przeczytałam, że pachnie jak delikatne perfumy ... ehhh serioo ? ... to albo zupełnie z innych półek perfum używamy, albo totalnie straciłam węch ...

Podsumowując: batiste uwielbiam, Flirty Blush więcej nie kupię



Dla kogo może się przydać :
  • Dla osób, których profesja wymaga długich godzin pracy i reprezentacyjnego wyglądu (stewardessy, kelnerki, reporterki)
  • Dla rodziców pracujących i “żonglujących wieloma piłeczkami naraz” - hmm a to nie lepiej po prostu umyć włosy w między czasie, jakoś nie do końca mi to tutaj pasuje....
  • Dla młodych mam, próbujących wykraść choc chwilę, by zadbać o siebie - j.w.
  • Dla zaspanych nastolatków, którzy mają w dodatku problem z przetłuszczającymi sie włosami
  • Dla ludzi aktywnych, prowadzących sportowy styl życia, zwłaszcza, gdy muszą swoj wygląd szybko doprowadzić do porządku po wysiłku
  • Dla podróżujących – pozwala odświezyć wygląd zarówno podczas długich godzin w poczekalni czy na lotnisku, jak i na polu namiotowym
  • Dla publiczności festwalowej (zresztą, nie tylko publiczności…) i wszystkich tych, którzy chcą dobrze wyglądać na zdjęciach, gdy mają ograniczony dostęp do prysznica
  • Dla uczniów i studentów podczas sesji, uczących się do świtu przed samym egzaminem
  • Dla zapracowanych freelancerów i wszystkich, którzy pracują “na deadline”, wykańczając projekty tuz przed spotkaniem z Ważnym Klientem
  • Dla osób, uwielbiających zabawę do białego rana, które musza się błyskawicznie odświeżyć
  • Dla mężczyzn i kobiet, którzy chcą optycznie zwiększyć objętość przerzedzającej sie fryzury
  • Dla wszystkich tych, którzy lubią eksperymentowac ze stylem – Batiste nie tylko odświeża, ale pozwala też na uzyskanie ciekawych efektów bez stosowania ciężkich pianek i lakierów
  • Dla kobiet farbujących włosy — dzięki zmniejszeniu częstotliwości mycia włosów wodą Batiste pozwala przedłużyć żywotność koloru

1 komentarz:

  1. Co prawda suchego szamponu tej firmy nie miałam. Ale ogólnie kilka już tak i jakoś mnie nie przekonują. Chociaż może za jakiś czas trafię na coś ciekawego ;)

    OdpowiedzUsuń