sobota, 1 lutego 2014

Poszukując natchnienia który zapach tarty wybrać, Soft Blanket był chyba jednym z najczęściej wymienianych. Nie mogłam się oczywiście nie skusić i tak nowy miękki koc zagościł w moim domu :) Zapach jak dla mnie typowo zimowy - na chłodne dni z książką ;)


Sam zapach pochodzi z kategorii zapachów "domowych"

Producent obiecuje : "Wrapped in sweet dreams . . . a lullaby of clean citrus, luxurious vanilla and warm amber."
W samym opisie jest trochę prawdy :) jednak dla mnie ten zapach jest zbyt duszący. Nie przypadł mi do gustu, za każdym razem jak gości w moim kominku zaczyna boleć mnie głowa :( Niestety to nie moja bajka :( ehh to te opakowanie tak mnie zaczarowało, że był jednym z pierwszych zapachów które wrzuciłam do koszyka.


podsumowując... szału nie ma


CENA - jedna tarta kosztuje 6 PLN

Czy kupię ten zapach ponownie ? - NIE

Ja swój wosk kupiłam TU

0 komentarze:

Prześlij komentarz