czwartek, 30 stycznia 2014

Parę ładnych lat temu jak dowiedziałam się, że inglot to polska firma byłam nieźle zaskoczona bo szyldy ich sklepów można znaleźć na całym świecie. Ja bardzo lubię ich kosmetyki, tak szerokiej gamy kolorystycznej lakierów nie znajdziemy nigdzie indziej ! :)

Tym razem wybór padł na ciemną śliwkę. W okresie zimowym bardzo lubię paznokcie w takich mocnych kolorach, a ten wpasowuje się idealnie :)


Lakier ma pojemność 16ml więc jest dość spory. Ja niektóre mam już baardzo długo i końca nie widać :)


Jedynym minusem tych lakierów jest moim zdaniem pędzelek, dla mnie jest zbyt cienki i mało zbity. Osobiście wole grubsze pędzelki ze ściętą końcówka. Krycie jest przyzwoite, jednak wymaga dwu krotnego malowania. Na moich paznokciach lakier utrzymuje się ok 4 dni.










CENA - ok 20 PLN
Czy kupię ten produkt ponownie - zdecydowanie tak :) mam wiele lakierów tej marki w różnych odcieniach



2 komentarze:

  1. Uwielbiam Inglota, a jeśli chodzi o kolor jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) też bardzo lubię ten kolor zwłaszcza o tej porze roku :)

      Usuń