wtorek, 21 stycznia 2014

Te z Was które śledzą bloga od jakiegoś czasu pewnie wiedzą jak wielką miłością darze płyny micelarne :) Od jakiegoś czasu tylko miceli używam do oczyszczania twarzy, mleczka średnio mi pasują - ich konsystencja zimnej mazi średnio mi odpowiada. Poszukując idealnego micela tym razem wybór padł na DERMEDIC, Hydrain 3 Hialuro, Płyn micelarny.


Produkty dermedic wywołują u mnie raczej miłe wspomnienia, więc wybierając ten produkt byłam raczej spokojna o jego działanie. Czy było to słuszne ... ?


Sam płyn otwiera się jak widać na załączonym obrazku :) dość dobrze się dozuje, samo opakowanie jest ok. Znam lepsze rozwiązania więc te jest tylko ok. Nie wylewa się litrami, da się go dozować. Sam płyn pachnie świeżo, jak dla mnie ogórkami ;) Problem może być z transportem jak nie domkniemy opakowania o co wbrew pozorom nie tak trudno.

Skład dla chętnych :


Pokładałam w nim duże nadzieje, dodatkowo producent obiecuje, że zmywa makijaż i wszystkie zanieczyszczenia... Niestety, z makijażem sobie nie radzi :( ciężko idzie mu z podkładem o tuszu do rzęs nie mówiąc... ja zmywam nim tylko czoło i policzki a oczy Biodermą, która radzi sobie z tym bez problemu. Dodatkowo ma dziwne właściwości rozmazujące, co "zmyje" to rozmazuje po całej twarzy. Przeczytałam gdzieś, że jedna z dziewczyn porzuciła dla niego bioderme hmm.. ciężko jest mi to sobie wyobrazić :) Poza tym mam dziwne wrażenie, że zanim uda mi się nim coś zmyć to już go nie ma, pozostaje tylko wacik nasączony wodą... Najśmieszniejsze jest to, że nawet z domyciem rozmytego tuszu do rzęs po kąpieli sobie nie radził.

podsumowując - rozczarowanie :(

A Wy miałyście okazję go wypróbować ? Jaki jest Wasz ulubiony płyn micelarny ?

CENA - ok 20 pln / 200 ml, w super pharm z karta lifestyle można go dostać w promocji już za 10 pln
Czy kupię ten produkt ponownie ? - nie

0 komentarze:

Prześlij komentarz