piątek, 24 stycznia 2014

Mimo, że uwielbiam owocowe świece, robiąc ostatnio woskowe zakupy zaopatrzyłam się w kolekcję zapachów "domowych" :) Niektóre mnie zauroczyły, inne rozczarowały a jak było z FLUFFY TOWELS ?



Producent zapach opisuje następująco:

The fresh scent of clean towels warm from the dryer with notes of lemon, apple, lavender and lily.Czyli mamy czuć zapach świeżo wypranych ręczników :) Wyczuwalne powinny być nuty cytryny, jabłka lawendy i lilii.



Przyznaje zapach jak został opisany tak też się prezentuje :) Tak jak soft blanket troche mnie zawiódł tak ten uwielbiam ! Zapach świeżego prania to w ogóle coś co uwielbiam, a ten wosk wypełnił całe mieszkanie cudownym zapachem świeżości. Zapalony tuż po zakończeniu akcji "sprzątanie" cudownie wzmocnił efekt czystości.

Zapach jest dość intensywny, ale moim zdaniem w dobrym tego słowa znaczeniu. Soft blanket jest np. dla mnie zbyt duszący i męczący - lubię go dopiero na następny dzień.



CENA - jedna tarta kosztuje 6 PLN

Czy kupię ten zapach ponownie ? - TAK

Ja swój wosk kupiłam TU

1 komentarz: