środa, 16 kwietnia 2014

Kwietniowe pudełko przyszło razem ze zmianami. Nie ma już glossybox.. są za to zmiany. Szczerze mówiąc to trochę szkoda, że glossy tak długo trzymało te rewelacje w sekrecie i nie informowało nas o tym. Szkoda, że nie było wcześniej oficjalnego info o zmianach i tego co one za sobą niosą. Szczerze mówiąc informacja którą otrzymałyśmy teraz jest również dość mglista, wiemy w sumie tyle, że żebyśmy czuły się jeszcze piękniej glossybox będzie teraz beGlossy, a pudełka zmienią logo. Ot cała informacja. Ale przejdzmy już do samego pudełka...

Zacznijmy od tego, że każdemu się nie dogodzi :) ALE pudełko było dla mnie baardzo dużym zaskoczeniem z jednego prostego powodu - każdy z tych produktów niestety już mam. Często innej firmy, ale jednak. Nie jest to oczywiście minus samego pudełka bo każdemu się nie dogodzi ot takie babskie marudzenie. A oto co przyniósł kwiecień:

1) AUSSIE lekka odżywka w spray'u 24,99 zł / 250 ml - w pudełku otrzymujemy pełny produkt.

Fajnie, Aussie chciałam spróbować tych produktów więc bardzo się cieszę, jednak ostatnio glossy jest bogate w produkty do włosów i nie wykorzystam ich chyba przez następne stulecie.


2) ISADORA Pomadka, ja mam w kolorze Summer Red. Cena 54zł / 4,5 g

Wielkiego zaskoczenia nie było, bo glossy uchyliło rąbka tajemnicy :) ja jestem zadowolona bo takiej czerwieni nie mam, poza tym lubię markę isaDora wiec wielki plus.



3) IT"S SKIN , Krem BB ze śluzem ślimaka 122 zł / 50 ml

Fajny produkt na zbliżające się ciepłe dni. Zastanawiałam się ostatnio nad zakupem jakiegoś niezłego kremu BB więc chętnie zobaczę jak ten się sprawdzi. Sam kremik ładnie pachnie więc na plus.


4) LA ROCHE POSAY - woda termalna 30 zł / 150 ml

Nie dalej jak 2 dni temu kupiłam wielką wodę od Vichy, stąd moje lekkie zdumienie ile ja tego będę miała :) jednak super - będę miała porównanie 2 marek które lubie a la roche to jedna z moich ulubionych marek aptecznych.


5) ORGANIQUE - olej kokosowy

Ten produkt również mam :) tylko innego producenta. Olej kokosowy znam i lubię tylko nie wiem kiedy ja to wszystko zmorduje :)


DO TEGO BYŁY TEŻ PREZENTY !  :)

Uwielbiam wszystkie prezenty :) Compeed - SUPER ! Na moje stopy które nie lubią się z nowymi butami na pewno się przyda. Chloe które było jako prezent ostatnio pokochałam, ciekawa jestem jak te się sprawdzą bo jeszcze nie próbowałam. Magazyn BeGlossy bardzo fajny pomysł, ja jestem za. Kwietniowe pudełko przyniosło też wiele próbek, które maniakalnie uwielbiam ! :)





Całe pudełko prezentuje się tak: WERSJA B


Podsumowując : Kwietniowe pudełko otwierałam tym razem z siostrą. Pierwsza reakcja - no ok może być... ale u mnie tak właśnie jest, że muszę chwile ochłonąć i jestem super happy. Większość tych produktów mam tylko innych producentów - ale nie szkodzi bo samo pudełko jest fantastycznie. Nie wiem jeszcze co mają inne osoby i specjalnie nie sprawdzałam, aby nie wpływało to na moją opinię.

1 komentarz: