poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Jeżeli ktoś lubi męskie zapachy, to zdecydowanie coś dla niego. Ten pachnie jak właśnie takie przyjemne męskie perfumy. Nawet mój ukochany zwrócił na ten zapach szczególną uwagę :) Pachnie lekko, wakacyjnie. Ciężko go nawet opisać bo to co czujemy wąchając opakowanie nawet w 10% nie oddaje zapachu tego wosku. Dopiero po rozpaleniu czuć o co chodzi :)


Zgodnie z opisem jest to wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: sól morska, naturalny zapach plaży, wyrzucone przez fale mokre drewno.

Dla mnie jest to zapach właśnie takiego wakacyjnego wieczoru nad wodą. Kiedy  jest już chłodniej i czuć takie orzeźwiające powietrze. Bardzo dobrze mi się kojarzy. Od razu jakoś bliżej do wakacji się zrobiło :)

CENA - jedna tarta kosztuje 7 PLN

Czy kupię ten zapach ponownie ? - TAK

Ja swój wosk kupiłam TU

0 komentarze:

Prześlij komentarz