poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Jak tylko dostałam paczuszkę z zamówionymi woskami o tym pomyślałam .. oo nie ale kicha. Zapach nie przypadł mi do gustu. Pomyślałam sobie, że będzie zbyt słodki i intensywny a w całym domu będzie pachniało tak obiadowo co nie do końca mi się podobało.

Na ten zapach szczególną uwagę zwróciła moja druga połowa. Zapach jest w sumie dość męski po rozpaleniu. Po rozpaleniu mogę stwierdzić, że zapach jest bardzo intensywny, a moje obiekcje były zupełnie nieuzasadnione. Bałam się, że to będzie taki typowo zimowo - cynamonowy zapach, a jest całkowicie inaczej :) Bardzo wyczuwalna jest nuta cytrusów. Producent pisze, że powinnyśmy wyczuć nutę cynamonu, przypraw, świeżo zaparzonej herbaty i ciastek. Coś w tym jest, ale dla mnie nadal zalatuje mocno cytryną. ;)

Nie jest to mój ulubiony zapach, jednak jest całkiem przyjemny. Teraz pachnie u mnie ponownie, abym przypomniała sobie jak to z nim jest :) Wole inne nuty zapachowe, ale ten nie jest zły. Doskonały na jesienne pochmurne wieczory więc będzie musiał jeszcze poczekać na swoją kolej :)

CENA - jedna tarta kosztuje 7 PLN

Czy kupię ten zapach ponownie ? - RACZEJ NIE, będę próbowała inne

Ja swój wosk kupiłam TU

0 komentarze:

Prześlij komentarz